Versailles felé

A Route 5 ugye még a Le Nah fejlődés előtt odaadta nekem Blob-ot, a Gulpint, így onnan más nem jött. Camphrier Town az a hely, ahonnan nagyon hiányzik egy Gym, emiatt lett kicsit buta az XY felépítése. Szóval ott semmi izgalmas nem volt, közben Sauroff Ivysaur lett, Jellygirl pedig Floette.

Innen ugye Route 7 jön, ahol fekszik egy Snorlax, úgyhogy irány Versailles, izé, nemtom mi a neve Chateau. Oda a Route 6 visz, ahol trükkösen hátulról mentem először fűbe. Az volt a tapasztalatom, hogy az eleje felé több a Sentret, középen Oddish, a végén pedig Honedge. Mármint ezt láttam régen. Bejött, így erősödtem Maximus-szal (azaz Honedge), akivel először hat Pokém van kézben.

Nem is emlékeztem, hogy a Route 6 bal oldalának tetején az a két Furfrou-s csaád ilyen kemény. Floette majdnem meghalt, de megoldottuk azért.